Nasza strona korzysta z plików Cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej, lub kliknij tu jeśli akceptujesz pliki cookies:ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wędkarstwo Morskie
Władek TEAM

REKLAMA

FOTOKRONIKA
NASZE POMYSŁY

Ponad 500 obiektów noclegowych naniesionych na mapę Google!

CZY WIESZ, ŻE...
Czasami, gdy pogoda nie dopisuje, warto zastanowić się nad wycieczką do okolicznych miejscowości. Przed wyjazdem jednak trzeba sprawdzić, co i gdzie warto zobaczyć. Każdy z kwatero dawców, których oferta wynajmu znajduje się w portalu wladek.pl™ otrzymał od nas dużą mapę z 40 najważniejszymi trakcjami naszego regionu. Warto zaglądnąć również do działu ATRAKCJE, w którym przedstawiamy kilka pozycji wartych odwiedzenia.
SONDA
Lubisz szukać odpowiedniej dla siebie kwatery na wczasy?

tak
nie

TRANSLATOR
Przetłumacz stronę wladek.pl™ na kilkadziesiąt języków:

STATYSTYKA
Ilość osób on-line:
309

Licznik pokazuje ile osób ogląda stronę wladek.pl™ teraz.
KINO WŁADEK.pl
DODAJ KWATERĘ
Reklama w internecie na www.wladek.pl
...pokaż znajomym co znalazłeś!

Nasza telewizja

wędkarstwo morskie - nasza plaża

Nasza Władysławowska telewizja powstała w 2013 roku. Początkowo miała ona pokazywać na bieżąco, co dzieje się we Władysławowie poprzez krótkie nieobrobione cyfrowo filmiki, ładowane do internetu wprost z telefonu komórkowego.

Po około roku zdecydowaliśmy się na podniesienie poprzeczki i zrobienie mini działu na wladek.pl, w którym w bardziej kompleksowy i profesjonalny sposób będziemy przedstawiać przepiękne widoki z plaży, portu oraz miasta a dodatkowo postaramy się, co jakiś czas przedstawić relację z wybranej atrakcji turystycznej.

Obserwując oglądalność tworzonych filmów i przyrost subskrybentów, zauważaliśmy wielki potencjał tematów związanych z wędkarstwem morskim. Postanowiliśmy spróbować bliżej przedstawić tę dziedzinę sportu i bardziej zaangażować się w relacjonowanie nadmorskich imprez wędkarskich.

wędkarstwo morskie - nasza plaża

Ponieważ we Władysławowie jest największy w Polsce port rybacki a co za tym idzie mamy największą flotę kutrów i jachtów pływających z wędkarzami na wyprawy dorszowe, pod koniec 2014 roku przygotowaliśmy dział, do którego dodaliśmy wszystkich armatorów, którzy oferują usługi w zakresie transportowania wędkarzy na łowisko.

Nasza lista kutrów i jachtów stałą się nijako z automatu oficjalną listą gdyż nie pobieraliśmy i nie pobieramy żadnych opłat od armatorów za obecność i promocję ich jednostki na łamach naszego portalu. Z każdym armatorem jesteśmy w ciągłym kontakcie telefonicznym i e-mailowym co gwarantuje rzetelność zawartych na naszej liście informacji.

WładekTV miała również zdecydowany wpływ na promocję listy kutrów gdyż tworzone na jednostkach reportaże z wypraw wędkarskich były i są jednymi z najchętniej oglądanych filmów.

wędkarstwo morskie - nasza plaża

Na każdej wyprawie wędkarskiej kutrem czy jachtem, staramy się przeprowadzić wywiad z szyprem oraz jego pomocnikiem. Dzięki tym wywiadom, pokazujemy na łamach naszej telewizji specyfikę pracy na morzu oraz funkcjonowanie tej dziedziny wędkarstwa pełnomorskiego. Tak tworzone ekranizacje są o wiele ciekawsze niż publikowane przez samych wędkarzy filmy, w których widać jak wędkarze niekoniecznie na legalne zestawy wyciągają dorsze...

W tym miejscu warto wspomnieć o misji, jaką ma wladekTV. Chcemy, bowiem aby ta mini telewizja pokazywała w bardzo przejrzysty i ciekawy sposób wędkarstwo morskie w Morzu Bałtyckim. Naszym priorytetem jest pokazywanie sportu, jako wspaniałej odskoczni od dnia codziennego. Zależy nam też na promowaniu tej dziedziny wędkarstwa morskiego z poszanowaniem prawa oraz środowiska naturalnego. Często w naszych filmach przypominamy wędkarzom o obowiązujących przepisach oraz o tym jak postępować w przypadku np. złowienia niewymiarowej lub chorej ryby.

Jesteśmy w kontakcie z Urzędem Morskim w Gdyni a w szczególności z Pionem Inspekcji Morskiej oraz Inspektoratem Ochrony środowiska Morskiego. Domyślamy się, że powyższe władze są również naszymi widzami. Ponadto w 2015 roku odebraliśmy od nich ciekawy telefon, w którym poinformowali nas o tym, że podczas rutynowych kontroli na jachtach i kutrach wędkarskich, wędkarze powołują się na jedną z naszych produkcji z 2014 roku, w której tłumaczyliśmy sprawy związane z regulaminem obowiązującym na morzu. Ponoć chodziło o liczbę przywieszek i punktów zaczepu... Ponieważ w 2015 roku weszła nowa ustawa, która tę liczbę zmniejszyła, poprosili nas byśmy nagrali nowy film...

wędkarstwo morskie - nasza plaża

Często wędkarze w prywatnych rozmowach z nami mówią wprost, że oglądając nasze filmy robią sobie notatki. Dziękują nam, że nasze filmy są bogate w porady i patenty wędkarskie a co za tym idzie można się z nich sporo dowiedzieć i nauczyć.

Także jak widzicie pomimo dość wąskiej specjalizacji i wąskiego grona odbiorców naszej Władkowej TV, z satysfakcją można powiedzieć, iż tworzymy coś dobrego i ciekawego. Mamy nadzieję, że dzięki powiązaniu wladekTV z portalem wladek.pl, który ma ogromną oglądalność, uda nam się wypromować wędkarstwo morskie i zachęcić rodaków do przyjazdu nad nasze Polskie Morze Bałtyckie po sezonie letnim.

Obecnie czynimy starania by jeszcze mocniej zintegrować miłośników wędkarstwa morskiego z naszą działalnością. Na przełomie 2015/16 roku stworzyliśmy klub o nazwie Władek TEAM, który miałby integrować ludzi o podobnych zainteresowaniach. Klub organizuje wyprawy wędkarskie na jachtach oraz kutrach oraz zawody w plażowym wędkarstwie morskim.

wędkarstwo morskie - nasza plaża

Dodatkowo chcielibyśmy, aby dzięki panującej w klubie przyjaznej atmosferze, organizować częste spotkania z wędkami nad wodą oraz zapraszać na te spotkania ciekawych ludzi.

To dopiero początek. Pomysłów mamy sporo i zapału nam nie brakuje. Jeśli chciałbyś wstąpić do naszego klubu – zapoznaj się z informacjami na tej stronie: Dołącz do nas!